niedziela, 18 marca 2012

Wiosenne porządki

     Wiosna zbliża się wielkimi krokami a piękna pogoda sprawia, że mam coraz więcej chęci do wszystkiego. W związku z minionym Dniem Kobiet mój wspaniały mąż zakupił mi bardzo przydasiowe organizery na moje rupiecie i szpargały ( jak to On zwykł mawiać :) ). Było to dla mnie motywacją do małych porządków i teraz wszystko ma  już swoje miejsce, a wygląda mniej więcej tak





    Przy okazji owych porządków poczyniłam taką oto, magicznie przywołującą swoimi barwami wiosnę, koralikowa bransoletę. Wykonana jest z koralików Toho 08/o w kolorach fioletu, zieleni i złotego pomarańczu. Bransoletka ma 21,5 cm. długości, zakończona jest prostym zapięciem typu toggle a dla ozdoby dostała prawdziwie wiosenną przywieszkę w postaci uroczego kwiatuszka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz