wtorek, 20 marca 2012

Składaczki - "Trojaczki"

     Przy okazji ostatnich porządków wpadło mi w ręce parę "staroci", które nabyłam dawno temu. Kiedyś, jeszcze na samym początku mojej przygody z biżuterią, miałam przedziwny nawyk kupowania takich samych koralików, tylko w różnych kolorach. Pewnie robiłam tak dlatego, że nie miałam wtedy tak kreatywnych pomysłów i nie znałam jeszcze wielu technik. Dziś na szczęście jest inaczej a, że chciałam wykorzystać zalegające od dawna koraliki to powstały tzw. "Trojaczki" czyli kilka takich samych par kolczyków w różnych wersjach kolorystycznych.
     Pierwsze "Trojaczki" wykonane są ze szkła barwionego i zostały zawieszone na otwartych srebrnych biglach próby 925, nieznacznie różnią się długością i srebrnym elementem dekoracyjnym. I tak kolejno :
Zielone mają  6,5 cm. długości i posiadają srebrną oponką dla wykończenia
Czerwone są  6 cm. długości i mają dekoracyjną srebrną oliwkę
Niebieskie mierzą  5,5 cm. długości i są zwieńczone srebrną kuleczką






     Drugie "Trojaczki" zostały zrobione z metalowych otwartych bigli w kolorze srebra i barwionych drewnianych zawieszek w takich oto kolorkach. Całkowita długość kolczyków to ok. 7 cm.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz