wtorek, 27 listopada 2012

Wyróżnienie

     Pomimo iż nie za bardzo lubię zabawy typu "łańcuszek" to uwielbiam wyróżnienia. Kolejne dostałam od Natali. Wyróżnienie "Liebster Award" sprawiło mi dużo radości. Między innymi dlatego, że: po pierwsze ktoś do mnie zagląda, a po drugie to co robię mu się podoba, więc jest się z czego cieszyć :)




A teraz kilka formalności czyli zasady zabawy:

 Nominacja do "Liebster Award" jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Oto i pytania zadane przez Natalię:

1) Jakie kwiaty lubisz najbardziej ?     Storczyki
2) Ulubiony kolor ?     Zielony
3) Lubisz błyskotki ?     Tak, jak każda kobieta
4) Twoje hobby ?     Beading i wszystko co z koralikami się kojarzy
5) Wierzysz w talizmany ?     Raczej nie
6) Ulubiona pora roku ?     Wiosna
7) Jaki masz telefon ?     Nokia
8) Ukochane zwierzątko ?     Szynszyle w szafie, Jaguar w garażu, i Ogier w sypialni  :)
9) Ulubiona bajka ?     Każda która kończy się na żyli długo i szczęśliwie.
10) Jedna rzecz, którą byś zabrała na bezludną wyspę ?     Moje koraliki rzecz jasna
11) Jak zabijasz nudę ?     Najpierw trzeba nieć na nią czas, oj jak ja bym się chciała ponudzić hmmm... 

2) Spacer: po lesie czy po plaży ?
3) Kąpiel: w wannie czy prysznic ?
4) Media: telewizja czy radio ?
5) Na poprawę nastroju: czekolada czy pączek ?
6) Biżuteria: bransoletka czy kolczyki ?
7) Obuwie: na wysokim obcasie czy na płaskim ?
8) Impreza: w plenerze czy w klubie ?
9) Książka: kryminał czy romans ?
10) Do włosów: szczotka czy grzebień ?
11) Film: komedia czy sensacja ?
 

5 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie:o) Bardzo cieszę się, że moje dłubaninki komuś się podobają. To dodaje mi skrzydeł do dalszej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej! dziękuję Bardzo:) Jest mi strasznie miło, zwłaszcza, że to moje pierwsze w życiu wyróżnienie:D Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej. :* dziękuję, na prawde sprawiłaś mi ogromną przyjemnośc :) odpowiedzi znajdziesz u mnie w zakładce 'wyróznienia'

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za wyróżnienie. To nieziemsko miłe uczucie zostać docenionym- jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodaje skrzydeł i cieszy ogromnie,że prace znajdują uznanie i zostają docenione .Dziękuję za tyle ciepłych słów ,życzę dalszej weny i kolejnych pięknych prac ,które już podziwiam na Twoim blogu,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń