wtorek, 6 marca 2012

Zaległości

     Witam wszystkich po długiej nieobecności. Przez ostatni miesiąc sporo się u mnie działo i pracy też miałam nie mało. Trochę żeśmy chorowali, tak właściwie to nie "my", tylko moje dzieciątko, które spędziło nieco czasu w szpitalu. Na szczęście wszystko wróciło do normy i mam nadzieje, że już tak zostanie. No, dość już tej prywaty bo mogła bym tak bez końca, a gaduła ze mnie ogromna.
     Przejdę od razu do rzeczy, a właściwie do uzupełniania zaległości. Obecnie mam tzw. fazę na bransoletki różnego rodzaju, których ostatnio sporo powstało, szkoda tylko, że jeszcze zdjęcia się same nie robią. Cóż jak widać wszystkiego mieć nie można ;) i dlatego fotki będę dodawać stopniowo. Jak już Wam pisałam fotografia nie jest moją dziedziną i zajmuję mi nadal sporo czasu. Dzisiaj zaprezentuję dwie bransoletki, obie są zrobione techniką szydełkowego sznura koralikowego.

      Bransoleta "Chabrowa" została wykonana z koralików Toho 08/o w różnych odcieniach błękitu. Zakończona jest prostym zapięciem typu toggle, a dla ozdoby dodałam dyndasia w postaci kwiatka, który na życzenie nowej właścicielki został zamieniony na ważkę. Niestety zdjęcia nie posiadam ale zapewniam, że też wygląda całkiem nie źle. Całkowita długość bransoletki to 21,5 cm. Bransoletka trafiła już do swojej właścicielki, którą serdecznie pozdrawiam :)






     Bransoleta "Miodowa" zrobiona jest również z koralików Toho 08/o w odcieniu złota i brązu. Tu zastosowałam dla odmiany bardziej ozdobne zapięcie i zrezygnowałam z przywieszki.Całkowita długość bransoletki to 21,5 cm




1 komentarz: