piątek, 30 września 2016

Upominki

     Dziś będzie spóźniony post wymiankowy.  Na jednej z facebookowych grup rękodzielniczych, odbyła się, na początku września, wymianka w której brałam udział. Zabawa polegała na tym aby, przygotować dla wylosowanej osoby upominek w postaci własnoręcznie wykonanej biżuterii. Tak własnie trafiły do mnie prześliczne kolczyki, które wyszły z pod ręki Sylwii Świercz Perła Art.



     Sama też miałam okazję kogoś obdarować. Przygotowałam komplet sutaszowej biżuterii w kolorach beżu i szmaragdowej zieleni. Wisior i kolczyki powędrowały do Leniwiec Biżu. Niestety nie zdążyłam osobiście obfotografować kompletu, więc jego nowa właścicielka dostarczyła mi zdjęcia na potrzeby posta.


fot. Anna Ziętek


fot. Anna Ziętek


fot. Anna Ziętek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz