poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Damsko - Męska rzecz

     Ostatnimi czasy zostałam zapytana czy robię jakieś męskie bransoletki. Odpowiedziałam, że na razie nie, ale czemu nie miała bym spróbować wykonać takowej biżuterii. I oto co powstało na szybko, prosta bransoletka z czarnego rzemienia z równie prostym zapięciem w postaci zwyczajnego karabińczyka. Całkowita długość bransoletki razem z zapięciem to 21 cm.






     Choć na początku byłam dość sceptyczna jeśli chodzi o bransoletki z rzemienia, to teraz coraz bardziej mi się one podobają i nie chodzi mi tylko o ich wygląd ale i o technikę ich wykonywania. Nigdy bym nie przypuszczała, że metoda ta sprawi mi tyle frajdy. Tyle możliwości kolorów, wzorów, rozmiarów, kształtów i dodatków, po prostu ile dusza zapragnie a do tego praktycznie zero ograniczeń. To wszystko sprawiło, że wpadłam w pracowity wir biżuterii modułowej. Tak do kompletu powstała, nieco delikatniejsza i bardziej ozdobna, damska wersja powyższej bransoletki. Jej całkowita długość to również 21 cm.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz