niedziela, 26 sierpnia 2012

Pawie pióra cz.II

     Witam po długiej, urlopowo-wakacyjnej przerwie. Bardzo się cieszę, że pomimo braku nowych postów oraz trzymiesięcznej  nieobecności zaglądaliście na mojego bloga. Jest mi z tego powodu bardzo miło i pragnę Wam serdecznie podziękować za wszelkie odwiedziny i miłe komentarze. Niestety tam dokąd pojechałam na urlop miałam bardzo ograniczony dostęp do internetu, cóż powiedziała bym nawet, że był on praktycznie zerowy. Na szczęście jestem już w domku i postaram się nadrobić wszelkie zaległości, a troszkę się tego uzbierało. Dlatego też bez zbędnych wstępów przejdę od razu do rzeczy.
     Oto zapowiadany (jeszcze przed urlopem) drugi komplecik "Pawich piór". Tak jak ostatnio, komplet stanowią kolczyki wraz z bransoletką. Zestaw wykonany został z koralików Toho 11/o w kolorze "Trans-Rainbow Green Emerald" , który również przypomina mi kolor pawich piór. Koralikowe kulki są mniejsze niż poprzednio i mają ok.12 mm. wielkości, dla odmiany zawieszone są na prostych, otwartych biglach wykonanych ze srebra pr. 925. Długość kolczyków to ok. 4,5 cm. Bransoletka zakończona jest metalowymi, antyalergicznymi elementami w kolorze srebra, oraz prostym zapięciem typu toggle. Przywieszka jest identyczna jak w poprzedniej bransolecie, w kształcie pawia. Całkowita długość bransoletki to 19,5 cm. Komplecik wygląda właśnie tak.

KOLCZYKI



BRANSOLETKA 



CAŁOŚĆ



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz