wtorek, 20 grudnia 2011

Składaczki

     Dziś przedstawię wam jedne z moich pierwszych " składaczków ". Większość z nich już dawno poszła w świat i zdobi uszy przemiłych pań, które zdecydowały się je u mnie nabyć, za co prześlicznie im dziękuję i gorąco je pozdrawiam. Udało mi się cyknąć kilka fotek, tego co się ostało w moich  skromniutkich zapasach. Jakość zdjęć niestety nie jest powalająca, ponieważ jak dotąd prawie wszystkie funkcje mojego aparatu pozostawały dla mnie zagadką i zupełnie do niczego nie były mi potrzebne, ba nawet nie miałam pojęcia o ich istnieniu. Wyobraźcie sobie moją rozpacz kiedy pstryknęłam chyba ze 300 zdjęć i zaledwie kilka nadawało się do publikacji, jednym słowem wyszedł mi kicz i to przez wielkie K. Na szczęście sytuację uratował mój starszy brat, który udzielił mi kilku cennych rad i wskazówek. Zrobił mi taki mały kurs fotografii w pigułce :)  Cóż jaki fotograf, takie i zdjęcia. Jednym słowem jego przekaz był prosty DOBRE FOTOSY, to dobre warunki, dobry sprzęt i umiejętności, a ja jak na złość miałam tylko dobre chęci. Chłopak uczynił jednak co mógł żeby mi pomóc, za co dziękuję Ci "Przemo" z całego serducha, bo bez twojej pomocy pewnie nic by mi nie wyszło, zawsze mogę na ciebie liczyć. Obiecuję, że nad jakością zdjęć będę sumiennie pracować i mam nadzieję, że z czasem będą coraz lepsze. A teraz z dumą prezentuję, swoje ostatnie osiągnięcia w dziedzinie fotografii :)



Srebro próby 925 , Kwarc mszysty oraz marmur barwiony


Srebro próby 925 , Koral czerwony



Srebro próby 925 , Sardonyks



Srebro próby 925 , Lampwork " Nemo "


Srebro próby 925 , Sardonyks brazylijski


Srebro próby 925 , Szkło crackle oraz koraliki transparentne Jablonex


Srebro próby 925 , Lampwork " Szum oceanu " oraz zielone tygrysie oko


Srebro próby 925 , Marmur barwiony


Srebro próby 925 , Biały jadeit oraz marmur barwiony


 Srebro próby 925 , Lampwork " Srebrzony ametyst "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz