niedziela, 4 września 2016

Czas wrócić...

     Minęło prawie półtora roku od poprzedniego wpisu. Wiele się u mnie zmieniło przez ten czas, zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. Pojawiło się kilka pomysłów i planów: na siebie... na życie... na karierę... jednak miłość do sznurków, koralików i kamyków pozostała bez zmian. Cały czas były ze mną, z różną intensywnością pozwalały zapomnieć o problemach i odganiały stresy. Były dni lepsze, kiedy prace sypały się jak z rękawa i gorsze, kiedy trzymanie w ręku igły nie sprawiało żadnej przyjemności. Wiem, że koraliki zostaną ze mną już zawsze, bo to moja największa pasja. Dlatego też postanowiłam wrócić do publikowania mojej biżuteryjnej twórczości. Myślę, że powrót do blogowania pomorze mi zmotywować się do działania ;)
     Na początek kilka zaległych drobiazgów, które powstały jakiś czas temu, na dowód, że jednak coś koralikowego się u mnie działo :)

Zakładka




Broszka 




Kolczyki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz