poniedziałek, 3 marca 2014

Warszawa zdobyta

     Długo by tu trzeba pisać jak do tego doszło, dlatego nie wdając się w szczegóły szybciutko napiszę. Dzięki mojej koleżance Kasi, która zaproponowała mi wspólny udział w pewnej warszawskiej imprezie, mogłam zaprezentować swoje prace. A teraz śpieszę z wyjaśnieniami.
     W miniony weekend miała w Warszawie miejsce Międzynarodowa Giełda Minerałów i Biżuterii


     Kasia, która miała przydzielone stoisko zaproponowała mi wspólny wyjazd i tak właśnie po raz pierwszy mogłam zaprezentować publicznie moją biżuterie. Zobaczcie jak wyglądało stoisko z naszymi biżutami.





     Imprezę ogólnie zaliczam do udanych :) Poznałam ciekawych ludzi, zrobiłam "kamykowe" zakupy, zdobyłam nowe doświadczenia i zgromadziłam kilka cennych rad na przyszłość. Jeden mały minus jest taki, że znów wróciłam z głową pełną pomysłów i pewnie zamiast nadrabiać zaległości, będę tworzyć nowości :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz