sobota, 17 sierpnia 2013

W kolorze "Gold"

     Witam po długiej przerwie. Jeśli myślicie, że u mnie nic koralikowego się nie działo, bo nic nie pisałam, to niebawem wyprowadzę was z błędu. Oj, działo się u mnie i to sporo, nie tylko koralikowo ale i prywatnie też. Przede wszystkim było dużo rozjazdów i zamówień. Ostatnie trzy miesiące zaowocowały opanowaniem paru koralikowych technik oraz wypróbowaniem nowych wzorów. Starczyło też miejsca na wykończenie kilku fajnych projektów i rozpoczęcie kilku nowych. Czas tak szybko płyną, że nawet nie nadążyłam robić fotek niektórych prac, inne cykałam w ogromnym pośpiechu, a jeszcze inne nie nadają się nawet do publikacji. Ale nie zamierzam się tym przejmować :)
     Dziś zaprezentuję prościutki naszyjnik w jodełkę. Wzór jest bardzo popularny, mnie jednak zainspirowała Psotka, która poczyniła identyczny naszyjnik jakiś czas temu. Tak spodobał mi się wzór na jej blogu, że postanowiłam nawet nie zmieniać kolorystyki, bo cieniowanie koralików w kolorkach  Silver-Lined Lt Topaz, Topaz i Smoky Topaz, wygląda według mnie bardzo efektownie. A tak oto prezentuje się owy naszyjnik.





3 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje, świetne cieniowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinien się znaleźć na wyzwaniu "JESIEŃ" w Kreatywnym Kufrze . Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń