czwartek, 3 maja 2012

Majówka - Charówka

     Na majówce raczej wszyscy odpoczywają a ja miałam pełne ręce roboty. Dosłownie i w przenośni. Zakoralikowałam się na maxa, co chwila powstaje coś nowego, a na resztę zaczyna brakować mi czasu (tzn. fotki, internet, pakowanie itp ) Na dodatek moje (już nie takie małe) maleństwo ruszyło na podbój świata i zaczęło stawiać pierwsze kroki z czego jestem oczywiście bardzo dumna ale zdecydowanie przydała by mi się dodatkowa para oczu i ze dwie pary rąk :) żeby wszystko ogarnąć i nadrobić zaległości, a możecie wierzyć mi na słowo, że się tego uzbierało. Postanowiłam sobie, że jeśli uda mi się poświęci około godziny dziennie na same (jak to nazywam) organizacyjne sprawy to do końca miesiąca powinnam nadrobić nieco ponad połowę blogowych zaległości. W takim układzie nie pozostaje nic innego jak tylko zakasać rękawy i przystąpić do ciężkiej pracy. Zaczynamy :)

     Bransoletka "Kocie Oko" wypleciona została z koralików Knorr Prandell w rozmiarze 2,2 - 2,4 mm.  Wykorzystane koraliki są w  kolorach czarnym, grafitowo - stalowym oraz metalicznie - niebieskim. Bransoleta zakończona jest prostym, niedużym zapięciem typu toggle oraz ozdobną przywieszką w kształcie kota. Elementy te są metalowe  w kolorze srebra. Całkowita długość bransoletki to 21 cm.




1 komentarz: