czwartek, 5 kwietnia 2012

W kolorze blue

     Kolczyki, które dziś chcę wam przedstawić zrobiłam już jakiś czas temu. Powstały one na specjalne zamówienie dla mojego serdecznego przyjaciela, po to aby mógł on obdarować pewną wyjątkową osobę. Oczywiście paczuszka już dawno dotarła do swojej nowej właścicielki, której ( jak mi wiadomo ) prezent się bardzo podobał. Mogę więc śmiało rzec, że niespodzianka się udała, czego niestety o zdjęciach już  powiedzieć nie można. Zrobiłam je naprędce, przy sztucznym i lichym świetle, to też  dlatego nie oddają prawdziwego wyglądu kolczyków. No cóż fotki są takie, jakie są i lepsze już chyba nie będą.
     Do wykonania tej pary kolczyków użyłam sutaszu w kolorze srebra i w dwóch odcieniach  błękitu. Jako główne elementy wykorzystałam łezki masy perłowej i rivioli Swarovskiego w kolorze aquamarine, a w wykończeniu znalazły się przede wszystkim  perły Swarovskiego crystal light blue, koraliki Toho 08/o w kolorze silver lined dark aqua oraz 3 milimetrowa, biała taśma cyrkoniowa.Całość jest dokładnie podklejona bardzo cieniutkim, sztucznym zamszem w kolorze pastelowego błękitu. Każdy ze starannie wyhaftowanych kolczyków zawisł na srebrnych sztyftach próby 925. Całkowita długość kolczyków to 8,5 cm. Kolczyki prześlicznie mienią się w naturalnym świetle i zachwycają swoim blaskiem, jakby były prawdziwymi diamentami. Mimo to prezentują się dość elegancko i bez zbytniej przesady.  






         

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie! Dziękuję za odwiedziny i miły mojemu
    sercu komentarz. Te końcówki zakupiłam w sklepie "Manucraft" w Katowicach .Jeśli się nie mylę podobne widziałam w sklepie "Bead Beauty " u pani Izy.
    Pozdrawiam i życzę wesołych i zdrowych Świąt.

    OdpowiedzUsuń