sobota, 21 stycznia 2012

W między czasie

     Ostatnio mam bardzo zajęte rączki, masę prac do dokończenia i co rusz dochodzi mi coś nowego. Żeby tego było mało, to jeszcze pogoda jakaś taka niesprzyjająca. Słoneczka i dobrego światła jak na lekarstwo co oczywiście dobrym zdjęciom nie sprzyja, wiec nawet nie mam ich jak i kiedy zrobić. Haft koralikowy i sutasz już powoli dają im się we znaki i dlatego dla odstresowania powstało kilka składaczków, tak w między czasie, jako mały przerywnik w tych " większych " projektach. Szybciutko wrzucę fotki i wracam działać dalej, bo pracy sporo, a przecie samo się nie zrobi. Ciekawe tylko, kiedy ja to wszystko sfotografuję :/



Srebro próby 925, Czarny onyx 

     

 Srebro próby 925, Sardonyks brazylijski


Srebro próby 925, Tygrysie oko oraz lampwork "Dębowe słoje"

1 komentarz:

  1. Piękne kolczyki! Bardzo podobają mi się te z tygrysim okiem. Przy okazji dziękuję za udział w candy.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń