czwartek, 30 sierpnia 2012

Topazowy komplecik

     Właśnie wydziergałam kolejny komplecik. Do jego wykonania użyłam Toho 11/0 w kolorze "Trans Rainbow Topaz". Dla odmiany wykorzystałam metalowe elementy w kolorze starej miedzi, które moim zdaniem prześlicznie podkreślają kolor koralików. Kolczyki wykonane na bazie 10 mm. kulek, zawieszone zostały na dużych zamykanych biglach dzięki czemu cudnie dyndają w uszach. Ich całkowita długość to nieco ponad 6 cm. Bransoletka zrobiona jest z tych samych topazowych 11/0 na 6 koralików w rzędzie, a jej zakończenie stanowi ozdobne, kwiatowe zapięcie typu toglle. Długość bransoletki to 19,5 cm.
     Komplecik zgłaszam do Kreatywnego Kufra na wyzwanie z cyklu smaki. Jak dziś pamiętam smaki  mojego dzieciństwa, to właśnie moje ulubione pomarańczowe lizaki, z kwiatuszkiem na środku, miały dokładnie taki sam śliczny landrynkowy kolor. Ha, guma "Donald" i lody "Bambino to były  beztroskie czasy...  A Wam jak się podoba ten "Słodki" - wyzwaniowy komplecik ?

KOLCZYKI

 



BRANSOLETKA




CAŁOŚĆ



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz