piątek, 9 września 2016

A może... randka?

      Podczas wykańczania nowych prac, dalej uzupełniam stare zaległości. Dziś będą duże, ażurowe kolczyki z kryształkami Swarovski wykonane w technice sutaszu. Uszyłam  je około roku temu, specjalnie na konkurs "Royal-Stone" "Randka w Hotelu Ritz". Byłam z nich bardzo zadowolona jako, że to druga moja praca gdzie próbowałam sił z dwustronnym sutaszem. Powiem szczerze, że początkowo nie mogłam się przekonać do tego sposobu wykończenia, jednak z czasem efekt pracy coraz bardziej mnie zadowalał i zmieniłam zdanie. Dwustronny sutasz i delikatne koralikowe wykończenia dodają lekkości i podnoszą estetykę wykonania sutaszowej biżuterii. Od niedawna staram się tak szyć prace, aby miały właśnie takie wykończenie. Myślę, że idzie mi coraz lepiej, ale oceńcie sami ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz